Երևան
Հիմնական պարտականություններ
 
  • Սպասարկել ընկերության մուտքային և ելքային զանգերը
  • Պարզել հաճախորդների խնդիրները և առաջարկել լուծման տարբերակներ, անհրաժեշտության դեպքում վերահասցեավորել համապատասխան բաժիններ
  • Հետևել հաճախորդների կողմից ներակայացված խնդիրների լուծման ընթացքին
  • Իրականացնել ելքային զանգեր
Պահանջվող որակավորումներ
 
  • Բարձրագույն կրթություն
  • Հայերենի գերազանց իմացություն (ռուսերենի և անգլերենի իմացությունը ցանկալի է)
  • Համակարգչային բազային գիտելիքներ
  • Գերազանց հաղորդակցման հմտություններ, հստակ և բարեհամբյուր բանավոր խոսք
  • Սթրեսային իրավիճակներում աշխատելու և նման իրավիճակները կառավարելու ունակություն
  • Զանգերի կենտրոնում աշխատանքային փորձը ցանկալի է
Առավելություններ
 
  • Հաճախորդների հետ աշխատելու հմտություն
  • Բանակցություններ վարելու ունակություններ և մարդկանց հետ բարդ իրավիճակներում շփվելու կարողություն
Ինքնակենսագրականը կարող եք ուղարկել նշված էլեկտրոնային հասցեին՝ առարկա դաշտում նշելով հաստիքի անվանումը։
hr@fnet.am
Անուն Ազգանուն
Պարտադիր դաշտ
address
Պարտադիր դաշտ
Մուտքագրեք Ձեր հեռախոսահամարը
Պարտադիր դաշտ
Կրթություն
Պարտադիր դաշտ
Աշխատանքային փորձ
Պարտադիր դաշտ
Ներբեռնել CV
Պարտադիր դաշտ
Մուտքագրեք Ձեր հեռախոսահամարը
Պարտադիր դաշտ