Երևան
Հիմնական պարտականություններ
- Սպասարկել ընկերության մուտքային և ելքային զանգերը
- Պարզել հաճախորդների խնդիրները և առաջարկել լուծման տարբերակներ, անհրաժեշտության դեպքում վերահասցեավորել համապատասխան բաժիններ
- Հետևել հաճախորդների կողմից ներակայացված խնդիրների լուծման ընթացքին
- Իրականացնել ելքային զանգեր
Պահանջվող որակավորումներ
- Բարձրագույն կրթություն
- Հայերենի գերազանց իմացություն (ռուսերենի և անգլերենի իմացությունը ցանկալի է)
- Համակարգչային բազային գիտելիքներ
- Գերազանց հաղորդակցման հմտություններ, հստակ և բարեհամբյուր բանավոր խոսք
- Սթրեսային իրավիճակներում աշխատելու և նման իրավիճակները կառավարելու ունակություն
- Զանգերի կենտրոնում աշխատանքային փորձը ցանկալի է
Առավելություններ
- Հաճախորդների հետ աշխատելու հմտություն
- Բանակցություններ վարելու ունակություններ և մարդկանց հետ բարդ իրավիճակներում շփվելու կարողություն
Ինքնակենսագրականը կարող եք ուղարկել նշված էլեկտրոնային հասցեին՝ առարկա դաշտում նշելով հաստիքի անվանումը։
hr@fnet.am